woensdag, maart 11, 2015

1069-meisje



Ja, daar was ze weer. Effe een uurtje alleen met het jongste kleinkind. De inkt van mijn vulpen was bijna op (Faber-Castell Hazelnut Brown) en deze Hema-vulpen (van 2,50€) heeft een beetje een stroeve punt, zodat het tekenen nou niet erg lekker ging. Bovendien was ik vergeten dat op dit papier het heeeeeel lang duurt voordat de inkt opgedroogd was, zodat ik knoeide met mijn hand en op de andere bladzijde. Zucht.
Even lekker met gouache gespeeld. Ik heb een palet ingericht met alleen mijn gouache kleuren. Helaas vallen de opgedroogde verf-wormen er nu al uit, maar ik gebruik hem toch alleen meer in de thuissituatie, dus dat is geen probleem.
Het kind was hier aan het verven op paier, en een kwartier later waren haar handen aan de beurt. Toen haar nagels en haar onderarmen, ik heb er maar een eind aan gemaakt. Tijd voor iets anders.

Geen opmerkingen: