vrijdag, november 16, 2007

131-moleskine

Omdat ik voor iemand een agenda wil kopen, als cadeautje, ben ik op internet gaan zoeken naar Moleskine agenda's. Ik kwam daarbij op de website http://www.moleskine.it/eng/_interni/city/exhibition.htm. Dit staat vol met gevulde agenda's. Zelf heb ik dit jaar pas de agenda's gebruikt die ik ooit heb aangeschaft. Een speciale voor Parijs heb ik helemaal volgeschreven. Er is nog een plekje vrij voor de kersttrip eind dit jaar... Op vakantie heb ik een andere volgeschreven en volgetekend. Nu ben ik in een groen boekje bezig, maar daar komen eigenlijk alleen tips en ideeën in. En af en toe wat tekeningetjes, voor als ik me verveel.

Vandaag heb ik gestoeid met lapjes. Lekker op kleur vierkantjes aan elkaar zetten. Ik heb nu weer zoveel ideeën wat ik met al mijn stoffenschatten kan doen! Nu de tijd nog vinden.

Geen opmerkingen: