zondag, juli 11, 2010

406-NorthSeaJazz


Zomaar wat artistieke impressies van het North Sea Jazz Festival in Rotterdam. Voor mij was het de eerste keer. Schoonzoon en zoon waren al eerder gegaan met de auto. Ik volgde later met de trein en de metro. Het was een vermoeiende ervaring. Zoveel mensen, zoveel indrukken, muziek die heel hard stond in de grote zalen. Zoals verwacht was mijn fotocamera niet voldoende uitgerust met de zoomfunctie. Ik zag een meisje met een camera die heel dichtbij kon inzoomen. Hoewel ik enthousiast begon met het tekenen van de band Cedar Walton Trio met Bobby Hutchinson op vibraphone, heb ik bij andere optredens dit niet meer gedaan. Het gaf toch wel wat gedoe. Later zag ik op de kunstafdeling wat impressies van Guusje Kaayk. Zij kan dat zo mooi, lekker los tekenen.
De muziek was heel divers. Ik heb er te weinig verstand van, ik kende nauwelijks namen. Ik had het kaartje gekregen van iemand die naar Zuid-Afrika ging om te kijken naar de finale WK voetbal, tussen Nederland en Spanje. Daar ga ik nu ook naar kijken, ze zijn bezig. Duimen...

Geen opmerkingen: