donderdag, mei 05, 2016

1302-Opening


Gisteravond werd de tentoonstelling geopend in Wilwerwitz. Helaas was de toespraak in het Luxemburgs; de helft ervan heb ik begrepen. Ik heb even gesproken met Kate Dowty en haar man. Zij maakt kleurrijke, fijne en soms grote werken met de naaimachine. Cas Holmes had bovenin haar tentoonstelling, die hoorde bij haar boek Stitch Stories. Ze verkocht voor 180-250€ ook kleine stoffen boekjes, vol steekjes, beeldig!
Omdat we nog moesten eten hebben we het einde niet meegemaakt. 
Het was gisteren nog veel werk om alles op te hangen en van naamkaartjes te voorzien. Het was mijn taak om de plastic quilts buiten op te hangen, de lijst voor de verzekering te maken en de naamkaartjes vorm te geven. We hebben ongeveer 110 quilts hangen!
's Avonds had ik al last van mijn onderbenen, teveel trappen gelopen ; )
Er zat trouwens nog een zwaluw in ons huisje, de deur had opengestaan, en hij dacht dat de plafondlamp zijn nestje was.  Gelukkig is hij door de deur weer weggevlogen. Schitterende vogel!

Geen opmerkingen: