woensdag, augustus 24, 2016

1371-knooppunten





Hier zijn wat foto's, die ik vandaag gemaakt heb op mijn fietstocht naar Maaseik (B). Het was 31-32 graden, en ben vroeg, kwart voor 9 vertrokken. Ik had een route uitgestippeld via de fietsknooppunten. Helaas heb ik ze niet allemaal kunnen vinden, soms is het gemakkelijker om de gewone weg te volgen. Bij Linne kwam ik door het missen van een bordje twee keer langs dezelfde plek, en daar liep opeens vriendin G. met haar hond en een buurhond! Wat een toeval! 
Ik ben over sluizen en fietsbruggetjes gefietst, alles rondom de Maas met haar beken en kanalen. Heel interessant allemaal, maar het was wel erg warm.
In Maaseik heb ik bij de Carrefour nog extra water gekocht. Dat is ook allemaal opgegaan!
Ik was zeker niet de enige die fietste, en af en toe maakte ik een praatje.
De laatste 20 km van de 90,7 km waren best vermoeiend; ik zat niet meer zo lekker.
Ben benieuwd hoe ik me morgenochtend voel.

Geen opmerkingen: