donderdag, december 08, 2016

1458-koude-kilometers


Eigenlijk was het niet zo'n goed idee met mijn verkoudheid en minder energie door nachtelijke hoestbuien... Maar de zon scheen en ik wilde mijn nieuwe fietsbroek uitproberen. Ik vertrok ook véél te laat, en ik had plan B al in de gedachten. Dat was: kijken hoever ik kon komen in 2,5 uur, zo weinig tijd had ik maar..
Het is me gelukt om weer verkeerd te rijden, zodat ik kostbare tijd en kilometers 'verspild' heb; niet echt, want fietsen blijft leuk! Ook al was het nog best koud door de wind. Ik ben tot aan de rand van Mönchengladbach gekomen, maar moest door tijdgebrek weer terug. De zon is vanaf 16:00 al in de slaapstand, en ik wil echt niet in het donker fietsen. Mijn broek is prima, maar ik denk dat ik nog iets warmers erover moet aantrekken. Ook waren mijn armen te koud, omdat ik maar drie laagjes had (en geen daarvan was winddicht). 

Geen opmerkingen: