donderdag, september 21, 2017

1686-twijfeltante

De dag is begonnen met grote twijfel. Deze lapjes heb ik gesneden van mijn Shibori-stapel.
Alles is van oud linnen beddengoed en kan vanwege scheurgevaar niet meer in kleding verwerkt worden. Ik wil in ieder geval hier een gordijn van maken in Pojagi-stijl. Dit is Koreaans handwerk dat aan twee kanten 'mooi' is. De twijfel die ik heb? Of ik het met de naaimachine of met de hand zal maken. Als ik kijk naar mijn oefenlapjes met Pojagi/Bojagi, dan is het naaimachinewerk erg slordig.
Ik zal beter mijn best moeten doen. Van restlapjes ga ik nu aan de slag om met de machine en met de hand te werken. Kijken wat beter bevalt. 
Waar ik niet over twijfel is of ik vandaag ga fietsen. Het wordt zulk mooi herfstweer! Alleen hoop ik dat ik genoeg energie over heb om vandaag nog anderhalve straat voor de Nierstichting te lopen/collecteren.

Geen opmerkingen: