woensdag, januari 17, 2018

1779-werk


Het is geen echt werk wat ik doe; ik word er niet voor betaald of zo, maar de afgelopen dagen heb ik per dag tien uur gewerkt. Ik probeer vroeg naar bed te gaan, maar dat lukt niet echt. Wat ik doe? Opruimen, weggooien, afval sorteren, slepen, naar huis brengen en daar weer opruimen. Dit alles in het bedrijfspand van ons failliete bedrijf. Het is dinsdag dan eindelijk verkocht. Helaas heb ik geen foto's van voor en na, maar geloof me... er is al heel veel weg.
Bij het opruimen vond ik deze mooie xylofoon (inclusief een B en een Bes).. die is dus nu van mij (en mijn kleinkinderen).

Hier heb ik alle rollen plastic, die ik in de 'monsterkamer' vond op een kar gelegd.

Dit is de stelling in de 'monsterkamer', die nu uit elkaar gehaald moet worden. Het leek zo eenvoudig, maar ik kan niet bij de schroefjes aan de achterkant.. Hoe is dat ding daar zo neergezet? Het wordt mijn nieuwe uitdaging; eerst maar eens raad vragen... En misschien krijg ik wel hulp..

Geen opmerkingen: