vrijdag, november 16, 2018

2018-tentoonstelling3


Nog even doorgaan over de tentoonstelling hoor, want gisteren had ik een geweldige ontmoeting. Ik stond bij de stand van Fransje Smit wiens werk ik heel erg bewonder. Mede door haar heb ik in het werk 'Verborgen verbindingen' gebruik gemaakt van vilt en borduurwerk. Toen kwam er een mevrouw op me af, die me herkende van mijn weblog. Hoe leuk is dat! Alleen herkende ik haar niet. Dat benoemde ze ook, en zei dat ze een tentoonstelling in Horst had gehad. Aha, ik riep meteen: Karin van der Linden! Dat vond ze dan wel weer grappig. Ik bewonder haar borduurwerken met prachtige achtergrondverhalen; zoek maar eens op Pinterest. Ze toverde een nieuwe werk uit haar tasje. Schitterend!


Dit is het werk van Renee Toonen, zij had hiermee de wedstrijd gewonnen.


 Werk van Hanneke van Broekhoven.


Werk van Rosa Verloop, gemaakt van pantys en oude kussenvullingen.
Er is nog zoveel te zien! Gelukkig mag ik zaterdag nog eens terug.
Om af te sluiten iets kleurigs van Jo Huijsman, als deelnemer van de Biezenmortel Masterclass 2018 (docent Monica Auch).




Geen opmerkingen: