dinsdag, juni 29, 2021

2693-verrassing

Gisteren lag er een pakketje in de bus! Snapte het eerst niet, want ik had niets besteld. Er zat ook geen briefje bij. Toen herinnerde ik me een vraag van de oud-voorzitter van de Urban Sketchers. Of ik een testsetje wilde hebben van Derwent? Daar kon ik geen nee op zeggen!

Tussen de bedrijven door had ik ook nog tijd om de Line & Wash Paint Pan Set uit te proberen. Wat veel bruine kleuren! De kleur grijsgroen (artichoke) is heel bijzonder. Het blauw Bright Blue gaf af toen het al droog was? Hmm. Het plastic dekseltje is helaas niet meer wit, niet schoon te krijgen. Het waterpenseel is niets voor mij. Ik kan er niet mee werken. Maar dat wist ik al sinds 2019. Bij het symposium kon ik er ook al eentje proberen. Het wordt tijd voor een urban-scene in het wild!

Geen opmerkingen: