vrijdag, augustus 13, 2021

2722-vrijedag

Eindelijk weer eens een vrije dag op donderdag. Met de textielgroep gewerkt aan ‘Neu auf Alt’. Oftewel oude quilts veranderen in iets nieuws. Links zie je een oranje loper die door mij bestempeld is. Rechtsboven zie je de oorspronkelijke en daaronder wat het geworden is. Veel interessanter toch? Rechtsonder heb ik op geverfde stof met een indiaas blok gewerkt. Soms heb ik zin om met batik te werken in dit soort motieven. In ieder geval heb ik ook nog veel lol gehad op mijn fietsrit ernaartoe.

Het is natuurlijk geen rondje, maar gewoon een afwisselende rechte weg met heuvels en dalen. Het is twee jaar geleden dat ik de weg heb gereden! Dat door Corona! De tijd klopt niet helemaal met de tijd die ik werkelijk gefietst heb. Ik heb namelijk boodschappen gedaan in twee Duitse winkels (met mondkapje op) en heb onderweg ook getelefoneerd. De heenweg heb ik in twee uur gereden (35,7 km).

Geen opmerkingen: