dinsdag, maart 08, 2022

2832-startvandeweek

Het begon al goed, gisteren! Eerst stond er een aanhanger voor de oprit? Toen wilde ik de auto starten, maar die deed niks meer. Normaal laat ik de auto vanzelf achteruit rollen, maar nu blokkeerde ik zelf de oprit! Dit gewicht kon ik niet zelf weer terugduwen. Ben naar de garage gefietst voor hulp of een idee, vandaag had ik een APK en beurt-afspraak staan. Ik kreeg een ‘booster’ mee (apparaatje op de voorgrond). Dit moest ik aansluiten op de accu en dan starten. Maar ja, dat had ik nog nooit gedaan, dus is het me gelukt. De auto heb ik meteen naar de garage gereden.

Plan B was om met de auto van mijn lief naar mijn pa te rijden. Bij het boodschappen doen kwam ik bovenstaand tafereel tegen: kunstschaatsen in een prullenbak???

Gelukkig heb ik nu de tijd om deze kleurtjes van blauwhout (campèche) met wolfsklauw te administreren. 

Geen opmerkingen: