maandag, augustus 08, 2022

2931-weekend

Met drie tantes en een nichtje aan de scones! Hele dag gesproken met elkaar over verdrietige maar ook leuke dingen. Wat fijn om deel uit te maken van zo’n grote hartverwarmende familie. Heel bijzonder hoor. Helaas duurde de terugreis wat langer omdat de politie in mijn overstaptrein iemand zocht, en ik via Venlo naar huis ging. Was net voor middernacht thuis.

De zondag begon met een kort bezoekje van kleindochter4. Zoals gewoonlijk heeft ze gesmuld van de frambozen. Daarna ben ik naar het Flachsmuseum in Wegberg-Beeck (D) geweest. Op de fiets! Naast het bespreken van de tentoonstellingsdag hebben we ook gesproken over een bezigheid voor de kleine en grotere kinderen op de Flachstag op 4 september. Daar moet ik nog even over nadenken. Ook heb ik gesproken met een mevrouw die heel graag wilde verven met planten. We hebben in de tuin gezeten en ik heb van alles uitgelegd. Ze komt de vierde september in ieder geval kijken! 

Geen opmerkingen: