Ja, ik sta ertussen! In het midden voor een grote meneer in een mintkleurig t-shirt. We staan hier in de tuin van het Paleis Noordeinde. Aan het eind van een mooie dag. Vandaag hebben we nog samen de goot schoongemaakt (manlief op de ladder en ik sjouwen) en ik heb nog takken kleingemaakt. Weer een warme dag!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten