donderdag, mei 31, 2007

100-mijlpaal

De honderste is een mijlpaal. Dat zou gevierd mogen worden. Maar juist vandaag heb ik een zware werkdag gehad, heb ik in mijn hand gesneden en ben ik met een lichte blessure van het sporten teruggekomen.
Gelukkig kwamen onze dochters en kleindochter eten en scheen de zon weer.
In de muziekkamer liggen op dit moment verschillende viltwerkstukken te drogen. Op de viltles heb ik een bloem gemaakt en een bolletje wol dat lijkt op PacMan. Daar wil ik dit weekend nog wat oogjes op maken. De bol met haren van de hond heb ik dom-dom met nog een laagje gewoon vilt overtrokken. Nu zitten de hondenharen in het midden. Hoe krijg ik die nog tevoorschijn? Ik verzin wel wat, maar toch, het is weer een probleem om op te lossen. Volgende week is alweer de laatste les. Ik moet nog veel afmaken!

Geen opmerkingen: