zondag, juli 15, 2007

109-eindelijk

Het is me toch gelukt! Ben maar naar de ANWB gegaan om een reisje naar Parijs te boeken. Dat duurde wel even maar dan heb je ook wat!
Afgelopen vrijdag wilde ik met mijn moeder naar Doesburg, maar voordat we de stad (Nijmegen) uit waren, waren onze plannen gewijzigd en ginngen we naar Dali in Arnhem. Net voor het Keizer Karelplein zei ik: O ja, hier is ook die kunstenaarswinkel. Ze riep meteen: ik heb nog kwasten nodig! We zijn er even langsgegaan, en we zijn in de van Welderenstraat en omstreken gebleven! Nijmegen maakte zich op voor de Vierdaagse, het was gezellig druk en best warm (26-27 graden). Toen had ik ook even de tijd om het reisje te boeken.
Ik mocht vandaag op N. passen en in plaats van tijdens haar slaapje de tekenpen vast te houden heb ik toegegeven aan mijn verslaving aan boeken over Parijs. Het is echt heel warm, in de schaduw 30 graden! Lijkt me niet fijn aquarelleren! Gisteren was er op de digitale tv een uitzending over aquarelleren, les 1. Ik schat dat het zo'n dertig jaar oud is.
Morgen pak ik weer mijn kwasten!

Geen opmerkingen: