zaterdag, september 01, 2007

120-Lump

Schmaus, de handpophond, heeft een broertje. Ik heb hem genoemd naar Lump, the dog who ate a Picasso (hond van Picasso). Op de markt Kunsthandwerker in Aachen ben ik hem tegen het lijf gelopen en vond hem meteen erg leuk. Hij is een teckel en eigenlijk wel groot, maar ze passen goed bij elkaar.
Het was 's ochtends een beetje nat op de markt, maar het weer sloeg gelukkig om en het was best leuk om weer eens in Aken rond te lopen. Ook heb ik een ijzeren kunstwerk voor in de tuin gekocht. Het stelt een boot voor met familie of vrienden, die samen door het leven gaan. Ben benieuwd hoe het roestige kunstwerk er in de ochtendzon uitziet..

Voor mijn verjaardag heb ik veel aquarelverf gekregen en ik hoop er morgen tijd voor te krijgen daarmee te experimenteren. Want ik wil nog even naar de kunstmarkt in Maastricht.
Nog twee nachtjes slapen en dan ga ik weer werken...

Geen opmerkingen: