zaterdag, augustus 25, 2007

119-uitlaten

De enige kunst die ik nog bedrijf is schetsjes maken tijdens het uitlaten van de honden. Gisteravond heb ik op het terras aan de Maas nog een wolk getekend. Deze leek op een snuit van een hond, inclusief de pupil van het oog. Een paar minuten later was de figuur weer verdwenen. Misschien kan ik het ooit nog eens gebruiken als een stripfiguurtje.
Verder vul ik mijn tijd met sporten, honden uitlaten, boodschappen doen, oppassen, oppassen, lezen, grasmaaien en opruimen. In de kelder begint er al iets te groeien. Ik heb nu al een afdeling voor het papierscheppen, voor het zijdeschilderen, voor het batikken en voor het boekbinden. Nu nog mijn spullen voor de sieradenhobby, en het tekenen en schilderen wat ik er nog van kwijt wil, omdat ik de meeste spullen liever beganegrond en boven heb.
Volgende week wordt het koeler, vandaag was het echt heel warm en vochtig.

Geen opmerkingen: