donderdag, augustus 14, 2008

213-resultaten

Voordat ik verder ga met het tonen van mijn laatste werken, komt hier eerst een selectie uit mijn vakantieschetsen..
Wie durft er te beweren dat slakken traag zijn? Op vakantie heb ik een poging gewaagd om een slak te tekenen. Hij bleef niet stil zitten...

Er waren vele soorten onkruid in het vakantiepark. Hierbij een distel zoals ik hem wilde uitbeelden. Tijdens de vele oppasuurtjes kreeg ik ook de tijd de volgende studie te maken. Daarbij stond ik bij de wandelwagen. Ik kreeg er haast kramp van...

Met mijn tekenpen heb ik in mijn nieuwe aquarelschetsboek het jongste kleinkind weergegeven. Ik was vergeten dat de inkt meekleurt met water, zodat het roze een beetje vaal werd. Voor mij geeft dit beeld de rust op deze vakantie weer.

Geen opmerkingen: