zondag, september 07, 2008

217-drukte



Jarig zijn en een eetfeestje geven is topsport! Op de laatste dag van augustus was het eens voor de afwisseling lekker warm. We konden buiten zitten en genieten van een hapjesbuffet. Mijn moeder heeft meegeholpen met het verzorgen van de hapjes en het toonbaar maken van het terras en de tuin. De eerste foto laat zien hoe een gedeelte van de keuken er na afloop bij lag. De rest laat ik lekker niet zien.
Tussen de bedrijven door heb ik nog de tekening gemaakt voor de dochter van een vriendin. Ik mocht nog een pagina maken voor een soort vriendenboek ter gelegenheid van hun huwelijk. Zij zit bij de marine, hij rijdt op een vrachtwagen en samen rijden ze motor.
Ik hou van hartjes!

Vandaag ben ik op de algemene tentoonstelling van het Quiltersgilde geweest, in de Eusebiuskerk in Arnhem. Het was weer een feest voor de ogen. Niet alles heeft mijn aandacht, maar ik heb wel een paar mooie quilts gezien.
Helaas ben ik blijven hangen bij Boekhandel van de Moosdijk. En er bleef ook wat hangen...
Intertwined van Lexi Boeger, zie http://www.quarrybooks.com/description.asp?isbn=1592533744&topicid=2 Hier staan geweldige garens in, die zelfgesponnen zijn.
Een vriendin van mij vroeg naar mijn spinnenwiel (of is het spinnewiel?). We hebben allebei een paar vachten van witte schaapjes, die wachten om verwerkt te worden. Ik heb een beetje geƫxperimenteerd. Na wassen heb ik met mijn embellisher (punchmachine of viltmachine) een proeflapje gemaakt. De volgende keer laat ik een foto zien..

Het spinnewiel is nu van zolder gehaald. Ik weet nu ook waarom hij daar stond...

Geen opmerkingen: