zaterdag, november 21, 2009

346-interieur2

Toch blijf ik me verbazen over 'toeval'. We zijn met Kumulus bezig met ruimte en de mens, en op vrijdag loop ik met een vriendin een cultureel centrum binnen in Boxmeer. Milian van Stokkum vertoont werk dat heel sterk lijkt op het onderzoek dat ik aan het uitvoeren ben.

Op zaterdag gaan we verder met het maken van de interieurwanden en meubels. Vrijdagavond heb ik mijn eerste ijzerdraadstoel in elkaar gebogen, zonder gereedschap..
In de les heb ik een namaak Loteklamp gemaakt van zwartgeverfde cocktailprikkers en een restje achtergrond'behang'.
Een medicijndoosje wordt een ladenkast. Die kast mocht ik niet in het midden van de ruimte zetten, en ook niet in de hoek. Het is beter dit op een Gulden Snedeplek te doen. Voor de lol maak ik alvast een foto. De volgende les moet ik nog meer foto's maken. En misschien heb ik ook nog wat andere interieuraccessoires nodig. Ook oefen ik nog wat met de poppetjes. Zo'n wit mannetje valt helemaal weg. De zwarte vrouw is beter.

O ja, de foto moet op ooghoogte genomen worden.






Geen opmerkingen: