zaterdag, november 28, 2009

349-interieur3-debeste

Samen met de docent komen we tot de volgende keuzes.

Anne Marie, de docent, vond bovenstaande erg leuk. 'Het lijkt wel alsof de stoel getekend is.'

Hoewel we foto's moesten maken vanuit het oogpunt bleken de foto's van juist een ander standpunt ook interessant. Paars en oranje zijn hier de complementaire kleuren..

Hier zie je dat het groen de boel een beetje verzacht. Ik vind de foto eigenlijk niet goed, niet scherp genoeg..


Deze vind ik zelf heel erg leuk. De foto heeft een spannend standpunt. Maar ik zou er nooit zelf willen wonen, dat oranje is wel erg aanwezig.
Ik geef de voorkeur aan een lichte omgeving, en de kleur paars vind ik wel erg mooi.
De vloer en plafond zijn gemaakt van een dun laagje gevilte wol.



Geen opmerkingen: