donderdag, april 08, 2010

385-drukkerij

Afgelopen week, tussen de bedrijven en het oppassen door heb ik in de kelder gezeten. Hier zie je mijn drukkerij in de kelder.
irisdruk = verloop van donker naar licht (boven naar beneden).
Hier heb ik er maar één van!
Een blauwe druk, met daarop de laatste fase van de houtsnede in zwart.

En een met een paarse druk, het zwart is iets te vettig.
hier zie je dat de druk niet helemaal gelukt is.
deze heeft wel wat charme
Deze is met de hand 'gedrukt', de anderen zijn onder de deegroller gegaan.
En zo zijn er nog vele afdrukken 'mislukt'. Het blijft vallen en opstaan.
Vanavond heb ik nog een serie gemaakt met wateroplosbare drukinkt, die zijn zaterdag droog, om weg te geven aan mijn medecursisten van Kumulus.
Een ervan is helemaal mislukt, daar ga ik mee experimenteren met aquarelverf!

Geen opmerkingen: