dinsdag, januari 01, 2013

635-Nieuwjaar2013

Een fijn 2013 met veel liefde en aandacht!

Deze twee handen staan voor mij sinds eind 2010 symbool voor onuitgesproken maar doorleefde liefde.

Deze linosnede is gemaakt als een experiment. Ik heb twee afdrukplaten bewerkt. Een voor de kleuren en een voor de zwarte omtreklijntjes.
Omdat ik niet goed had gekeken, waren de eerste 8 mislukt. De randen kwamen niet overeen met de zwarte lijnen. De tweede 8 waren in dat opzicht wel goed.
Ik heb de afdrukplaten met een kwast en waterverdunbare olieverf ingeverfd. De zwarte lijnen zijn gemaakt met wateroplosbare drukinkt en later ook met zwarte waterverdunbare olieverf. Omdat ik mezelf geen tijd rust gunde bleef het een uitdaging om de zwarte lijnen goed te krijgen. Uiteindelijk heb ik op Facebook en op mijn fysieke nieuwjaarswens een van de gelukte versies kunnen gebruiken. Hierboven is nog een versie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi werkje!
Wens je een mooi en gelukkig 2013!

Nog bedankt voor de nummerologie op je site, ik kijk er regelmatig naar.