zondag, juli 03, 2016

1333-rrrollend1


Klik op het plaatje voor een groter formaat.
Gisteren was ik in Roermond voor het eerste Foodfestival Rrrollend, waar foodtrucks bijeenkwamen om hapjes en drankjes te verkopen. Het leek me wel een leuke gelegenheid om te tekenen. Helaas, toen ik er eenmaal was aangekomen begon het te regenen. Niet leuk voor het publiek, niet leuk voor mij. Dan maar even met een paraplu door de stad lopen. Weer terug met goede moed, ben ik op een hoekje bij de muziekkiosk gaan staan. Ik had live muziek, een gitarist met baard, die allerlei covers speelde.
Maar eerst ben ik gaan tekenen. Het was inmiddels gezellig druk, overal stonden banken en tafels. Ik merkte dat ik niet helemaal uitkwam met de posities van de mensen, maar ik vertrouw er op dat het straks met wat kleur erbij goed komt.
Ik had zoveel zin gekregen om een sateetje te eten (als je een uurtje in de rook staat krijg je dat vanzelf), dat ik W. heb overgehaald weer terug te gaan.
Komt de meneer rechts vooraan met de soepkom aan de mond naar me toe: of ik die middag getekend had? En of hij de tekening kon zien? Heb hem mijn kaartje gegeven. Ben benieuwd of hij reageert. Heb nog geen tijd gehad een kleurtje toe te voegen. Dat doe ik morgen wel.


Geen opmerkingen: