zaterdag, januari 07, 2017

1485-etui17

Twee dagen heb ik eraan gewerkt, een groot etui voor de jarige kleindochter J. Eigenlijk is ze nog te klein hiervoor, en ik hoop echt dat ze mijn raad ter harte neemt om dit alleen met mij of met een volwassene te doen.

 Mensen die mij kennen weten dat ik op het allerlaatste moment nog van alles moest naaien, en dat ik het zelfs tijdens de autorit (door de ijzel) heb gedaan.
Het etui heeft aan de binnenkant nog een vastgenaaid vak voor de schaartjes en het garen. Het naaldmapje zit ook vast en bevat genoeg ruimte voor naalden en spelden.
Er zit ook nog een los speldenkussen bij (met een harde plastic ondergrond voor de veiligheid) en een los borduurtasje (met 'zes' erop). Ik heb er ook nog wat 'start'-stofjes en borduurgaren bij gedaan.
 Voor middelste zus heb ik ook nog een naaldenmap en speldenkussen gemaakt.

Ben benieuwd wanneer ik met de jongste kleindochter een 'taartje' kan gaan eten. Want een belevenis hoort erbij!

Geen opmerkingen: