zondag, november 05, 2017

1721-koudeZondag


Met vlaaien en broodjes onderweg naar dochterlief die haar verjaardag viert. Bij ons scheen de zon, in Nijmegen had het net geregend. In de auto kon ik mijn jurk van een zoom voorzien; nu nog iets verzinnen om de hals af te werken en dan kan ik hem aan.
Zo lekker als het gisteren was, zo koud vond ik het vandaag. Gelukkig scheen de zon en als ik dan tussen 11 en half 1 aan de grote tafel zit kan ik met mijn rug in de zon zitten. Heerlijk! In de namiddag viel kleinzoon B. in slaap op mijn arm, waarna ik hem succesvol in zijn eigen bed kon stoppen. Hij is al zó groot met zijn vier maanden. Wat gaat het snel.
Maar het is nu ook wel leuk als hij gaat schateren bij 'ons' klap-eens-in-je-handjes-spel.
Volgende week komt hij weer een nachtje slapen.

Geen opmerkingen: