vrijdag, december 01, 2017

1742-Grefrath

Vandaag heb ik maar eens de fiets gepakt; stukje fietsen naar de kerstmarkt in Grefrath.
Gewoon om wat in beweging te zijn, maar ook om inspiratie op te doen. 
Helaas zijn er elk jaar dezelfde kunstenaars, het maakt het wel makkelijker om in een beperkte tijd de tentoonstellingen te bekijken. En het geeft ook ruimte om praatjes te maken en werk te bewonderen.
Aaahhh, had ik maar meer tijd!
Op de terugweg werd het nog een beetje vervelend. Mijn Google Maps stuurde me tóch door een groot park (munitiedepot in Brüggen), en dat terwijl de zon al onder ging! Heb heel hard gefietst totdat ik weer in de bewoonde wereld was. Bovendien had Google Maps mijn telefoonbatterij ‘opgegeten’. Ik heb de telefoon maar uitgezet. 
Nu ben ik mijn laatste steekjes aan het Sinterklaascadeau aan het maken! Inderdaad, met de pootjes omhoog! Dat mag wel na 67 kilometer fietsen.

Geen opmerkingen: