vrijdag, februari 16, 2018

1800-vuilnisbelt

Mijn voorlaatste rit was met een volle bus met dozen PE-foam naar een heuse vuilnisbelt, compleet met meeuwen.
Het was al een hele toer om alles in de bus te krijgen, maar toen dat eenmaal gebeurd was, ging ik monter op weg.
Voor het eerst van mijn leven op een weegbrug.. toen mocht ik het zelf lossen in het vak ‘restafval’.
Zie hierboven; het stonk er verschrikkelijk en je glibberde door al het natgeworden slijmerige vuil.
Aaaahhhh.
Hier zie je mijn stapel dozen met 180 kg foam... de grote doos vooraan is bijvoorbeeld 70 cm hoog..
Ik wist niet hoe snel ik daar weg wilde komen!
Daarna was er nog een rit naar het milieupark en de recyclewinkel met 13 stoelen.
Nog even vegen en mijn werk zit er op. Ik zal de gratis sportschoolactiviteiten (tillen, duwen, trekken) wel missen. Maar ik verheug me erop om mijn gewone leven weer op te pakken.

Geen opmerkingen: