maandag, mei 20, 2019

2160-Middelburg2

Zoals gisteren beloofd, het verslag van mijn mini-uitje aan zee in Middelburg.
Het begon in Stoom, restaurantje op het station in Middelburg. Even een theetje en een tekening.
De persoon op de tweede kruk verdween nog voordat ik klaar was... de oplettende kijker ziet nog de jeans..
Na een toch nog lange wandeling door de stad (er zijn teveel leuke winkeltjes) heb ik op mijn logeeradres de fiets gepakt. Dit is een molen bij Koudekerke.

En na een korte wandeling vanaf een parkeerplaats bij de duinen, waar ik in 2009 en 2010 vaak geweest ben, heb ik dit uitzicht getekend (ja, er zit een kleine collage onder).
Even verderop heb ik dit geschilderd.  Vooral die zonnestralen zijn me bijgebleven. En dat er geen wind meer was? 
Dit heb ik getekend toen ik me had omgedraaid.

En dit is mijn zelfgemaakte leporello; een harmonicaboekje. Een kant is gevuld met de tekeningen van vrijdag en de andere kant met die van zaterdag bij de Urban Sketchers van Nederland.
Toch maar eens vaker naar zee gaan en een fiets huren!

Geen opmerkingen: