zaterdag, december 14, 2019

2230-juweeltjes

Het kostte me twee dagen werk, maar nu heb ik wel weer een voorraadje visitekaartjes en (nieuw voor mij) stickertjes!
Bovenaan zie je de vierkante visitekaartjes. Het zijn per doosje 50 verschillende. De meeste zijn met mijn textielwerken. De rode kaart met hond is voor een vriendin; baasje van deze hond.
In het midden zie de mini-cards, ze komen uit het doosje linksonder. Ik kon 100 verschillende achterkanten kiezen, de meeste daarvan met textiel, de andere zijn wat tekeningen.
In het midden, onderin is een mapje met 90 verschillende stickers. Ik heb er al twee gebruikt!
Ze zijn best klein; de volgende keer probeer ik de grotere versies uit.
Van alle soorten heb ik een doosje bewaard als portfolio-archief.
Dit drukwerk komt van Moo.com.


Geen opmerkingen: