dinsdag, december 24, 2019

2239-Münster

Gisteren op pad met mijn eega voor ons jaarlijkse kerstmarktuitje. Dit keer ging het naar Münster, de stad waar de Vrede van Münster is getekend ná de Tachtigjarige Oorlog.
Onderweg heb ik eens een keertje geprobeerd mijn eigen ‘uitzicht’ te tekenen.

Helaas was dit de tweede keus, mijn Sacher Torte hadden ze niet meer. Mijn echtgenoot begon heel hard te lachen toen dit gebakje op tafel werd gezet. ‘Dat kan ik ook tekenen!’, riep hij, terwijl hij in de lucht een driehoek tekende.

Het is écht de moeite waard om nog eens terug te komen. Wat een prachtige stad! Ook de vele kerstmarkten waren de moeite waard. Er liepen wel veel Nederlanders rond 🥴.
Toen ik ‘Wilde Hilde’ zag staan moest ik denken aan ons oudste Grenzenlo(o)s-lid, hihi.

Geen opmerkingen: