maandag, januari 13, 2020

2254-HadIkMaarTweeHandenMeer

Het begint rustig vandaag. Kleinzoon D. kon ik gewoon wegleggen..
Met een paar kleurpotloden heb ik hem getekend. Wat is het toch een heerlijk ventje!

In de middag met kleinzoon B. (2,5) koekjes gebakken. Van een vriendin had ik voor de Kerst kant-en-klaar koekjesdeeg gekregen, uit Zwitserland..
Supermakkelijk.. behalve dat het kleine broertje het er totaal niet mee eens was, dat hij neergelegd werd omdat oma de koekjes uit de oven moest halen. Daarvoor had ik dus een extra paar handen voor nodig. Terwijl de koekjes afkoelden kon ik weer de baby (bijma 2,5 maand) stil krijgen.

En ‘s avonds had ik eindelijk de 21.000 km op mijn fiets bereikt. Mijn gemiddelde fietskilometers per jaar daalt nog steeds. Ik haal de 5000 km per jaar bij lange na niet meer. Doe ik teveel? Zit ik teveel in de auto? Zit ik teveel achter de computer of iPhone? Wie zal het zeggen....

Geen opmerkingen: