woensdag, juli 08, 2020

2399-stilte

Het is stil in huis zonder de kleinzonen. Heb ter ere van hun logeerpartij een boekje gemaakt, waar ik het tijdschema in kon opschrijven en wat wetenswaardigheden over de boys. Losse fragmenten van gesprekken of belevenissen. Ben een mens dat gauw vergeet. Maar ik had wel plek voor wat losse tekeningen.

Deze tekening heb ik in het donker gemaakt. Het verbaast me dat er nog iets herkenbaars uit voort gekomen is. Het kereltje heeft een zachte knuffel, die zijn in-slaap-vallenproces bevordert. Af en toe een vriendelijk duwtje tegen zijn rug, en hij gaat slapen.

Hier was de oudste tv aan het kijken.. helaas heb ik geen tijd gehad om zíjn dinosaurussen na te tekenen. Dat ga ik dan maar bij hém thuis doen. Ik denk niet dat ik ze een weekje mag lenen.

Geen opmerkingen: