maandag, oktober 26, 2020

2486-onverwachtezondag

Omdat ik gevraagd werd om even op te passen bij kleinkind6, dacht ik om maar gewoon te gaan fietsen ondanks de miezer. Helaas hield het op met zachtjes regenen en moest de regenjas onderweg toch aan. De meeste weg was off-road, en ik heb onderschat hoe modderig het allemaal werd. Had eigenlijk wel wat langer willen fietsen, maar ik moest de fiets nog wassen en al mijn vuile kleren uitdoen. In totaal heb ik gisteren bijna 34 km gefietst. 


Het oppassen was weer genieten. Dit kleine meisje is zó beweeglijk, ze kruipt overal op. En wat is er leuker dan kauwen op oma’s vulpennen? En wat hebben we een lol  gehad met een halfvolle fles water! Geen idee waarom ze daar zo om moest lachen, maar ik ga het de volgende week weer eens proberen. 

En omdat het uiteindelijk tóch droog werd en ik de zon nog wilde zien schijnen ben ik nog een klein rondje gaan fietsen. Wat jammer dat het weer zo vroeg donker wordt. Helemaal niet leuk. Ik kon hier bij de Swalm in Asselt nog wat wilgenbladeren ‘scoren’. Je kunt er mee verven!

Geen opmerkingen: