zaterdag, juli 10, 2021

2701-primeurs

 








Even alle foto’s door elkaar hoor, heb ‘ruzie’ met mijn telefoon. En het is al laat. Primeur: de Urban Sketchers Nederland hebben weer een Sketch Day georganiseerd. Dit keer in Almere met super-enthousiaste stadsgidsen, die ons de bijzondere plekjes lieten zien. Ook een primeur: weer met de trein. Anderhalf jaar geleden voor het laatst in groepsverband getekend, het was weer even wennen. We boften met het weer, was blij dat ik mijn zonnebril bij me had. Leuk om weer oude bekenden te zien. Ik had Letty van Drie uitgekozen als gids. Ze kon veel vertellen over de Citadel, woningen boven de winkels, en we mochten in de besloten tuin kijken. De architect is Christian de Portzamparc.
Wat een zeer aangename kennismaking met Almere. Er is nog zoveel te zien en te tekenen! 

Geen opmerkingen: