zondag, november 07, 2021

2737-Boekkunstbeurs

Gisteren met een tekenvriendin afgesproken. We hadden elkaar sinds februari 2020 niet meer gezien! De Boekkunstbeurs in Leiden blijft altijd leuk en inspirerend om te bezoeken. Een meneer van de organisatie zei dat het zeker niet tegenviel, de bezoekersaantallen leken hetzelfde te gaan worden als in 2019. Ik vond het wel rustig. Helaas ging ik wel met een volle tas weer naar huis. Haha! Schitterend Japans papier, rijstmeellijm, indigo geverfd papier, drie vellen handgeverfd (kaft?)papier, wat notitieblokjes voor cadeautjes! Heerlijke en inspirerende gesprekken gehad met kunstenaars en vakmensen. Er was tijd om wat te tekenen, te zitten en te eten. Ook heb ik voor het eerst mijn boekje gemaakt. Je krijgt namelijk bij binnenkomst een tas met een zelf in elkaar te zetten boekje. Nooit gedaan, maar het was zó simpel. Geloof wel dat ik het verkeerd in elkaar gezet heb. Er waren drie flappen, en ik had het leesgedeelte aan de linkervouw moeten naaien. Die van mij was aan de rechtervouw. Nou ja, tóch leuk! In de trein heb ik gekregen garenrestjes tot langere stukken geknoopt en opgewonden. Voor mijn verfproject!

Geen opmerkingen: