zondag, december 26, 2021

2772-engel

Gisteren met een engel gesproken. Rechtsonder de reden van het telefoongesprek met deze KPN-engel; bij mijn pa geen tv, internet en telefoon. Al de tweede dag was het stil in zijn huis. Het duurde even voordat ik achter zijn klantnummer kwam, want er moest ook nog gekookt en gegeten worden. Manlief kon uiteindelijk niet meeëten; hij moest zijn nichtje begeleiden naar de Eerste Hulp. Mijn nicht had gelukkig goed geholpen, ik had het druk met de technische dingen. De engel en ik doken ‘samen’ in de meterkast. Het resultaat? Er bleek een los snoertje te zijn. Toen ik die ontdekte heb ik enthousiast staan gillen, vooral toen het de beslissende oplossing bleek. De engel vroeg alleen maar bezorgd: wat is er mevrouw? Gaat alles goed met u? Maar goed, mijn pa kan weer alles. Hij was heel blij. Ook met mij. Hahaha. 

Bovenste foto: alle stofjes en garens van de dennenvoetzwam. Nu wachten tot er tijd is voor het wassen en administreren. 

Linksonder: even genieten vandaag van de heggenmus. Ik zie ze niet zo vaak meer. Mijn Belgische roestvogel is waarschijnlijk door de Gaai omver geduwd?


Geen opmerkingen: