woensdag, december 29, 2021

2774-andere-wereld

Het was even druk met dit meisje dat logeerde in ons huis. Als oma word ik helemaal in beslag genomen door dit kleintje dat over anderhalve maand alweer twee jaar wordt. Ze hoestte, net als ik al dagen doe. Dus kon ze gewoon bij ons in bed slapen. Dat was al om 03:00 uur. Na een flesje om half 8, zijn we pas om tien uur wakker geworden. Opa was om half negen al weggeslopen. Heerlijk hoor, die krullen. Ik krijg zin om ze te schilderen. Het hele huis ligt vol met speelgoed. Alsof ik in een andere wereld ben. De overdracht was wat dramatisch. Ze wilde heel graag naar pappa-mamma (met tranen). Toen die haar kwamen halen was opeens het omgekeerde aan de hand: ‘oma gaan’, met tranen en tuiten tot in haar eigen huis. 

Hier nog de kleurtjes van de paarse wortels en zijn andere gekleurde soortgenoten. Ik heb per ongeluk de verfjes met de rozenblaadjes vergeten. Ze staan al een maand buiten.

Geen opmerkingen: