donderdag, januari 13, 2022

2785-ondertussen

Heb me opgegeven voor een jaar lang lessen via het platform van Carla Sonheim. Twaalf leraren, zoom sessies en nog uitdagingen van Carla zelf. Ik liep al een beetje achter omdat ik ook meedoe met #coloricombo op Instagram. Daarover later meer. Op een groot vel papier heb ik twaalf vakken door het toeval laten ontstaan met waterverf. Kan dit vel zó vouwen dat het weinig ruimte inneemt. Ben benieuwd hoe dit er eind van het jaar uitziet. De eerste les is van @starheadboy. ‘Maak je eigen sticker’, ‘verzin je eigen figuurtje’. Bij mij werd dat mijn Douwe Egbertsmok van Den Haag, gekregen van mijn moeder. Heb lekker gespeeld met acrylverf op stickermateriaal. De bedoeling is dat zo’n sticker in de stad geplakt wordt. Dus ik moet nog op pad. Heb ze ook op twee kleine doekjes geschilderd. Gelukkig had ik nog dunne kwasten.

De kerstster was niet meer goed en de rode bladeren heb ik eraf gehaald. Daar ga ik nog mee verven. Maar een paar anderen heb ik met een hamer op een stukje stof platgeslagen. Ze gaan nu in een ijzerbadje. Nog even wachten op het resultaat. De stof is voorbewerkt met sojamelk. 

Geen opmerkingen: