maandag, december 26, 2022

3032-familiefeest

Ergens rond Kerst komt mijn gezin bij elkaar. Uiteraard ook om te eten. Tweede kerstdag was de dag. Alleen de vriend van de oudste kleindochter kon niet koken. Hij was ziek. Hoewel we wat gehaald hadden bleef er genoeg over om te experimenteren. Rechtsboven ananasreepjes in bladerdeeg. Lekker fris. Linksonder een recept van de AH, vegetarische minifrikandellen in bladerdeeg. De kleinzonen waren er dól op, ze waren zó op. Dankzij het gourmetstel en mijn losse elektrische ‘pit’ kon alles warm blijven. 

Zie je de drie door mij gestempelde doeken? De sterren hebben hun winderige verblijf onder het afdakje buiten niet overleefd, maar mochten toch binnen hangen. Volgend jaar maar weer eens opnieuw proberen. Voorlopig hoef ik niets te kopen aan eten. Er is nog genoeg over!

Het was weer gezellig. Die van 5, 3 en bijna drie vermaakten zich uitstekend. Lekker rondjes rennen rond de salontafel. De allerkleinste mocht van arm naar arm, iedereen wilde haar wel even vasthouden. Morgen mag ik weer een dag, een nacht en een ochtend oppassen. Alles is nu aan de kant, alleen moet de afwasmachine drie keer draaien, haha.


Geen opmerkingen: