zaterdag, juni 24, 2023

3156-TTvanAssen

Zesenveertig jaar geleden, in 1977, heb ik mijn lief ontmoet op de TT van Assen. Voor hem was het liefde op het eerste gezicht. Ik vond hem alleen maar heel leuk. De rest is historie. Drie kinderen en zeven kleinkinderen en in oktober 45 jaar getrouwd. Dit jaar zijn we op de trainingszaterdag gegaan. Er was ook een Sprint race en het werd heel warm. Ik heb me uitstekend vermaakt, gehuld in een witte bloes met lange mouwen, geen zin om levend te verbranden! Net als 46 jaar geleden zaten we tussen Limburgers op de tribune. Gelukkig kon ik oordopjes kopen want 111 decibel was een beetje teveel van het goede. Omdat we om 7:00 aan het ontbijt zaten werd het een lange dag. Had een klein boekje gemaakt dat in mijn tasje paste. Mijn vulpen heb ik leeggetekend. Denk dat ik met grotere projecten meer gevulde vulpennen mee moet nemen?

Geen opmerkingen: