woensdag, december 27, 2023

3195-AirTag

Klein avontuurtje…

Tijdens het uitlaten van hond Yuki, hier bij twee in de buurt hondjes, vond ik een soort hangertje in de modder. Ik heb het mee naar huis genomen. Ik zag een Apple logo, maar ik wist niet wat het was. Thuis heb ik het schoongemaakt en drooggedept. Maar …. Het gaf geluid en dat vond ik toch wel erg verontrustend. Gauw op internet gezocht wat het was; het bleek een AirTag te zijn. Het geeft een gps-signaal uit, en alleen de eigenaar kan dit zien. Dus toen moest ik ervan af. Haha. 

Ik heb hem buiten aan het hek bij de buren vastgeklikt. Daar kan de eigenaar hem wel vinden, schatte ik in.

Op tweede kerstdag werd er aangebeld. Of er hier een air tag gevonden was? Ik heb het hem gewezen, hij mocht hem zelf eraf halen. Het zat inderdaad aan een hond vast. Bij het stoeien was het losgeraakt. Met de hond alles okay. Met het baasje nu ook alles ok. Ik zou een andere bevestiging kopen. En echt precies is het ding niet. 

Geen opmerkingen: