dinsdag, april 16, 2024

3271-overdenkingen

Tja, zo diep had ik nog niet gekeken in mijn eigen huis. Het is de ruimte die je door een gat in de muur van kelder drie kunt binnenkruipen. Voilá, de kruipruimte. Het gat in de verte is het deel waar de meterkast bovenop staat. We krijgen glasvezel. Helaas is er nog geen signaal, dus er komen nog mensen om dit te controleren. Wordt vervolgd. De glasvezeldraadjes zijn aangelegd door een team van donkergekleurde jongens. Ze spraken Hollands. Dus, ik vroeg als geboren Hagenees, waar komen jullie vandaan? Hun antwoord: uit de Dominicaanse republiek. Oeps. Toen ik zei: nee, dat bedoel ik niet, waar wónen jullie? zeiden ze: Rotterdam. Hoe erg is dit? Ik schaam me dood, en weet nu dat ik beter op mijn woorden zal letten. 

En dit kwam door de wind.

Geen opmerkingen: