zondag, april 01, 2007

079-mooi

Het wordt mooi! De gordijnen hangen er, met de silhouetjes erop. Het licht komt pas na twaalven door de ramen en ik heb alleen tot 16.00 u kunnen zien wat het licht met het plastic en de twee kristallen doet. Als de ramen open zijn dan bewegen de gordijnen zachtjes heen en weer, zo had ik het ook bedoeld. Ik heb ze nog op maat moeten snijden, maar toen ik er speelzand tussen had gestrooid waren sommige gordijnen nóg te lang. Het zand moet alleen nog wat droger worden, ze krijgen dan een echte strandkleur. Hopelijk gebeurt dat nog voor woensdag.
Ook vandaag heb ik van 10 tot 16.00 gewerkt. Daarna lekkere thee van Rita en haar man gekregen. Begon toch wel erg moe te worden. Morgen moet ik nog de muziek en het licht regelen. Jé, dan moet ik wel een cd-speler hebben die ik op repeat kan zetten. Zal eens vragen aan mijn zoon... Kan hij me ook eens sponsoren, ha-ha.

Nog even de honden uitlaten en dan vind ik het wel genoeg voor vandaag. Heb gekookt, een bezoekje afgelegd, opgepast en kapper gespeeld. Als dat geen kunst is! ;-)

Geen opmerkingen: