zaterdag, april 07, 2007

085-einde

Begint hier het einde van deze weblog? Of is het toch de start van iets nieuws?

Hoewel ik gisteren mijn negatieve evaluatie heb gekregen in de vorm van een schriftelijk "rapport" heb ik er nog steeds een goed gevoel bij. Ik heb ook een goed gevoel van mijn laatste werk. Alleen jammer dat ik er niet een mooie film van heb. Vandaag had het gekund, maar ik moest plotseling op N. passen, waardoor ik de videocamera vergeten ben.
Vandaag heb ik ook nog met Ans gesproken. Ze hoopt dat ik de cursus meeneem in mijn toekomstige werk. Ze zegt dat ik het al kan, dat ik heel kundig ben.

Mijn rapport (letterlijk overgenomen, inclusief de soms rare zinnen):
--------
Wens: Academie in België

Dummy:
Heel goed de lessen en haar bevindingen tijdens haar zoektocht naar de kunsten gedocumenteerd, zorgvuldig en met heel veel liefde gemaakt. Een dummy wat registrerend is maar niet het experiment in zich draagt.
Matig beoordeeld voor de orientatiecursus.

Basis:
Heel perfecte tekeningen, zorgvuldig, kundig en een enorme productie.
De materiaalproeven een keur van verscheidenheid.
een werklustig en ijverige vrouw die snel nieuwe technieken leert.
Matig beoordeeld voor de orientatiecursus.

Gastdocent:
Patricia heeft zoveel technieken als vaardigheid eveneens in de film en fotografie.
Ze is neiuwsgierig en leert snel.
Heel ijverig en assertief.
Matige beoordeling voor de orientatiecursus.

Ideenoterend/fantasie/concept:
Matig

Evaluatie:
Negatief,
Wij adviseren je zo verder te gaan.
Je hebt enorm veel plezier in de vaardigheden en hopen dat je tijdens je nieuwe werken terug denkt aan de opdrachten in de cursus. Misschien is dat soms iets om af te wijken van je vertrouwde vaardigheden.

Succes!
----------------

Geen opmerkingen: