vrijdag, juli 03, 2015

1150-spelen


Tijd om te spelen! Gewoon met papier uit een oud kunstboek, correspondentiekaarten van 10 bij 15 cm (dus geen A6 en wat moeilijker te vinden), lijm en wat verf.
De tijd had ik omdat ik aan het oppassen was en ik samen met de jongste kleindochter aan het knippen en plakken was geslagen. Lekker in de tuin.


Hierboven zijn twee werkjes die J. gemaakt had. Heerlijk jaloersmakend zoals ze bezig kan zijn zonder erbij na te denken. Hoewel... Ze zag meteen dat ze een huis kon maken (rechterwerkje).


 Ik heb eerst lijven en koppen geknipt en geplakt, spelend met de teksten op de knipsels.
Toen ik er een stuk of 15 had ben ik er portretjes op gaan tekenen. Eerst van foto's op mijn telefoon en later van foto's uit tijdschriften. Gewoon snel, direct met de brushpen van Pitt, dus details waren moeilijk aan te brengen. Daarna heb ik wat verf uit mijn kleine Schminke-verfdoos toegevoegd. Daar zit een soort huidskleur in (lekker makkelijk).


Enige gelijkenis met bekende personen is puur toevallig!

Geen opmerkingen: