woensdag, februari 10, 2016

1258-Lunch


#ExpressingwithSBS #SketchBookSkool
De opdracht van Felix Scheinberger was om je lunch te tekenen en dan van waterverf te voorzien. Dat doe ik wel even, dacht ik...
Gelukkig had ik deze week een lunch bij een vriendin thuis. Ik mocht tekenen (Pitt F), terwijl we van onze groene thee dronken en de pizza koud lieten worden. Er was vis en advocado-salade, verder waren er nog biologische kiemgroenten en warme broodjes met boter.
We hebben onze best gedaan, maar er bleef nog over.
Thuis heb ik kleur toegevoegd; ook hier weer verschillende lagen voordat ik de kleur goed vond. Hoe leuk ik mijn boekje ook vind, om te aquarelleren heb ik toch ander papier nodig. Bovendien laat de drumleafbinding bobbels 'zien' als ik ga scannen. Hmmm, dat kan beter.

Geen opmerkingen: