donderdag, februari 18, 2016

1260-expressief


#ExpressingwithSBS #art4all
Heb de hele week stempels zitten maken, met als afsluiting een mini-selfie-stempel. Gewoon van een restje van een gum, maar het viel niet mee enige gelijkenis te bewerkstelligen. Waarschijnlijk ging het bij het maken van de tekening al mis (linksboven).
Niet minder getreurd hoor, gewoon doorgegaan! 
Omdat ook Andy Warhol als voorbeeld rondging in de SketchbookSkool-community, dacht ik dat ga ik proberen.
Helaas had ik niet de goede huidkleur, dus zie ik er een beetje verhit uit. Dat weerspiegelde waarschijnlijk wel mijn gemoedstoestand omdat het al na 24:00 was en dus bedtijd.
Ik heb nog drie sjablonen gemaakt van overheadprojectorsheets. De ouderen onder ons kennen dit nog wel; het was voor de Powerpointtijd. Ik heb er nog stapels van liggen! Een sjabloon voor de achtergrond, een sjabloon voor het gezicht en onderkant, en een sjabloon voor het mondje. Later bleek dat mijn neus wit bleef en heb ik ook nog een stempelgaatje voor de neus gemaakt.
Het was een hoop gepriegel, want het hoofd is 4 bij 4 cm. Gelukkig had ik ooit (waarschijnlijk in Duitsland) kleine kinderstempels gekocht. Weet niet of de inkt een blijvertje is, maar in mijn journal kan het wel.

Geen opmerkingen: