donderdag, oktober 20, 2016

1412-kort-rondje


Afgelopen dinsdag begon met mooi weer, en ik besloot een rondje te maken voordat het echt herfst werd. Natuurlijk moest ik langs Asselt, even genieten van de vele ganzen, het water en de frisse lucht. Ik nam zelfs de tijd om even wat te tekenen met mijn Faber Castell viltstiften, zwart voor de voorgrond en grijs voor de achtergrond.
Ik sta hier, wat hoger op de kade, beneden is het water. De bomen en struiken verkleuren al, en het bootje vaart zó snel dat ik nauwelijks tijd heb om het te tekenen.
Het cijfer 4766 staat voor het aantal kilometers dat ik vanaf 1-9-2015 heb gefietst met deze fiets. Op de terugweg ving ik al wat druppeltjes regen. Bijna 37 kilometer gefietst. Ik heb nog helemaal geen zin in regen en wind! Of misschien alleen maar als ik 's avonds gezellig met een potje thee en een koekje zit te naaien.

Geen opmerkingen: